مصاحبه آرشیو خبر ها
کنجکاوم ایگوایین را در لباس یوونتوس ببینم

کنجکاوم ایگوایین را در لباس یوونتوس ببینم

جان الکان زوج هجومی جدید یوونتوس را شگفت آور توصیف می کند و در عین حال تاکید می کند که در مورد رم و ناپولی «نگران» است.

 

مدیر کل اکسور که در حال حاضر از المپیک ریو لذت می برد، در گفت و گو با گاتزتا دلواسپورت، در مورد تیم جدید یوونتوس برای فصل جدید به گفت و گو نشسته است:

 

می توانم بگویم که تیم به خوبی تقویت شده است، باتجربه تر شده و مجموعه ی شگفت آوری گرد هم آورده شده است. چهره های جدید بسیاری حضور دارند، از پیانیچ تا بن عطیه، از ایگوایین تا دنی آلوز، اما آلگری در بحث تبدیل کردن قدرت فردی به تیمی استاد است. یوونتوس حالا برای سال هاست که یکی از قدرتمندترین تیم های جهان است، در سال 2015 ما به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم و امسال با اختلافی به اندازه ی یک تارمو شکست خوردیم.

 

وارث خاندان آنیلی ادامه داد:

 

من کنجکاوم ایگوایین را با لباس تیممان ببینم. او زوج شگفت آوری با دیبالا تشکیل خواهد داد، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان به جزئیاتی بستگی دارد که همواره به قدرت تیمی وابسته نیست. برای مثال، فینال سال قبل را در نظر بگیرید، اتلتیکو مادرید لیاقت بیشتری داشت، اما رئال مادرید قهرمان شد.

 

الکان با وجود اعتماد به نفسش، قهرمانی یوونتوس در لیگ ایتالیا را از الان مسجل نمی دارند:

 

این (دست کم گرفتن سری آ‌) اشتباه ترسناکی است  ، ورزش و به خصوص این المپیک به طور خاص به ما یاد می دهد که هیچ چیز را نمی توان ساده تلقی کرد. بر عکس، کسی که شانس بیشتری دارد، در خطر بیشتری قرار می گیرد. در ورزش و به همان اندازه در زندگی، حتی بهترین ها اشتباه می کنند و جلوگیری از بروز اشتباه نیازمند تلاش زیادی است. رقبای ما؟ من هنوز رم و ناپولی را در سطحی مشابه می بینم، بدن ایگوایین و پیانیچ دو حریفمان کمی ضعیف شده اند، اما هنوز بی نهایت قدرتمند هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: